Saturday, August 26, 2006

Michal's blog - school's visit...

הבלוג של מיכל אחרי ביקור בבית הספר ביום חמישי אוגוסט 25, 2006:
אצלנו הכול פחות או יותר אותו דבר, חוץ מזה שבית הספר מתחיל ביום שני, כך שההכנות בשיאן. זה כולל בעיקר קניות של נעלים לילדים, ויכלול גם קניית מדים לבית ספר. בית הספר מספק את כל השאר, למעט עפרונות לרון וקלמרים. אפילו מחברות.

היום היינו כל הבקר בבית הספר. בשעתיים הראשונות היו לילדים מבחני הערכה באנגלית, ואחר כך שעתיים של סיור בבית הספר כדי להבין מי נגד מי, לראות את כל הכתות, חדרי מוסיקה, ציור, דרמה והתעמלות, קפיטריה וכו'. אריק עשה את הסיור עם רון ואני הסתובבתי עם גיל. הקמפוסים של שניהם שונים. יש קמפוס לילדים בכתות ב' עד ו' וקמפוס לילדים בכתות ז' עד ט'. (וכן קומות נפרדות לתיכון, אבל אנחנו עוד לא שם...) בכל קמפוס יש חלק בריטי,ש בו הם ילמדו, וכן חלק צרפתי וגרמני. התיכון משותף לכל התלמידים. בית הספר שם דגש רב על הרמה הלימודית ועל הטכנולוגיות. זה כולל בין השאר מחשבים בכתות וכן מעבדות מחשבים, ספריה, מרכז פדגוגי וכו'. חוץ מזה, בכל הכתות יש לוח אינטראקטיבי גדול מאד, כמו לוח כתה רגיל בארץ, רק שזה בעצם מסך המופעל על ידי מגע, כמו של מחשב! די מדהים, אני חייבת להודות. וממנו יש קישורים לאינטרנט, מצגות, סרטים וכו'. בכל כתה יש בין 18 ל 20 ילדים, שלוש או ארבע כתות בכל שכבת גיל. חלק לא קטן מהמורים הם גברים, וכן יש מורים מיוחדים לאמנות, מוסיקה, דרמה, התעמלות וכו', שלא לדבר על מורים לשפות, אנגלית כשפה מוגברת ועוד.
המורים עשו רושם מאד נחמד, וכל הזמן הדגישו שבית הספר הוא לא רק של התלמידים אלא גם של ההורים, ושאנחנו שותפים וכו', כך שהם מנסים ליצור סביבה חמה ותומכת.
מחר נלך לסכן את נפשנו בחנות של בית הספר ולקנות להם מדים... תמונות בהמשך...
מיכל

1 Comments:

At 8:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Hi Gordons!

Great Blog and a great way to stay in touch... well, how is it going?

One quick note, the fonts you use are too small for high res screens, please use bigger one so it will be easier to read :)

Bye, and dash,

Zvika

 

Post a Comment

<< Home