Tuesday, April 10, 2007

sun moon lake trip

apperently, this was not published, but better late than never...

לפני כמה ימים נסענו לסן מון לייק לשלושה ימים עם חברים ישראלים. סן מון לייק הוא במרחק של ארבע שעות מביתנו. גרנו במלון יפני שמדברים בו סינית. עשינו סיבוב קטן סביב המלון, הלכנו לאכול וחזרנו למלון. השעה הייתה מאוחרת והלכנו לישון(אמא ואבא הלכו לישון רון ואני קראנו)

למחרת, אחרי ארוחת בוקר גדולה, טיפסנו על הר גבוה שמשקיף על האגם. השביל למעלה מתפתל וזה לקח לנו שעתים. לרדת לקח בקושי חצי שעה. שעה אחרי זה שכרנו סירת משוטים. אני הייתי עם אבא ורון היה עם אמא ואבא נתן לי לחתור וזה היה די קשה.
אחר כך שכרנו סירה גדולה ושטנו לצד השני של האגם, אכלנו ארוחת ערב והלכנו לישון.

ביום השלישי הלכנו לראות מקדש, שקוראים לו וו-וו. המקדש היה יפה מאוד, הסתובבנו סביב למקדש ואחר כך נסענו לכפר אבורג'ינים שזה שילוב של פארק שמסביר על החיים של השבטים האבורג'יניים וגם פארק שעשועים. בפארק יש גם גן עם פרחים מהמם, עלינו על כל מיני מתקנים, לדוגמה, UFO, שזה מין צלחת שעולה למעלה וגבוה ומסתובבת לאט, ואז אתה נופל במהירות למטה! אמא הרגישה רע רק מלראות אותי! רק אני עשיתי את זה, כל השאר פחדו לעלות! היו שם גם מתקנים אחרים כייפים כמו רכבל, רכבת הרים בחושך, סירת פירטים ועוד.
בערך בארבע התחלנו לנסוע חזרה הביתה לטייפה.